søndag 11. desember 2016

Luke nr 11 hos Papirlosjen og en RAK

I dag har eg et innlegg hos Papirlosjen i forhold til utfordringa vi har som er Jul/vinter.

Som tidligere år, har eg alltid store planer om å få laga og ikkje minst sendt noen julekort. Planen er der i år og, så satser på den holder denne gangen. Men sendefristen hos Posten nærme seg styggfort...
Den som venter får se er det noe som heter...

Det ligger vel i kortene at eg i dag har et julekort å vise dere... Et kort nærmere målet :-)



 
 

 
Har brukt følgende på kortet:
Base: Bazzill Pomegranate
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Maja Design I wish you a happy holiday
Dies: Prima (laga i gull kartong), ramme fra Kort og Godt.
Blomster: Papirdesign og WOC.
Pynt ellers: snøpen fra Nellie Snellen, embossing enamel
Fargelagt med Promarker.
Digi: Kreativehenderdgi nr44
 
 
Til slutt er det bilde av RAK'en som eg gir til min favoritt av dei som deltar i utfordring Jul/vinter.
 
 
RAK'en inneholder: 2 av hver mønsterark, 3bunter med blomster, perleband, charms, fugl, "rulleblomst", diecut av gjerde og "diamanter".
 
 
Klem Monica
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar