søndag 16. april 2017

Nydelig dies

Eg hadde meg ei shoppingrunde på godtbutikken Scrapomania for ei god vekes tid siden! Det er sååå mye lekkert for tida, at eg kunne handla hver eneste dag... sukk...

Cathrine la for noen uker siden noen skikkelig lekre nyheter fra Spellbinders som du finner her. Hadde store planer om å ikkje shoppe, men sånn gikk det ikkje... Men klarte å holde meg kanskje opptil ei uke før eg shoppa.. Det var spesielt en dies som eg syns var spesielt lekker, ornamental doily'en!

I utgangspunktet så syns eg slike doily'er er søte og passer på jente/damekort, men eg syns det er veldig kjekt å teste slike tanker på kort som er litt tøffe. Kortet som eg har laga føler eg passer både til jenter og gutter, då har eg oppnådd det eg ville.
 

Diesen som eg har brukt heter Ornamental doily og kjøpes selvfølgelig hos Scrapomania.

 
 
Her har eg satt opp dies og en diecut for å vise kordan den ser ut. Kjem nok til å bli brukt på noen søte kort også ;-)


Har brukt følgende til kortet:

Base: Bazzill Raven
Panel: Bazzill White
Mønsterark: Dagen er din - kontraster
Dies: Ornamental doily
Stempel: fra Papirdesign
Pynt: Svart embossingpulver, ulike blomster fra WOC. Svarte perler


Klem Monica



2 kommentarer:

  1. Eit flott kort som kan passe til både gutt og jente. Lekker dies.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Eg syns det er veldig kjekt med dieser kor min første tanke er i et bestemt spor, men så enda det gjerne opp med det motsatte :-) Klem

      Slett