tirsdag 17. oktober 2017

Julekort på 1-2-3

Kalenderen viser 17.oktober og ett julekort er allerede klart, det må eg sei meg fornøyd med. Kort som skal sendes i posten bør være enkle og lette, er det litt pynt på så koster det skjorta og vel så det å sende...

Diesen som eg har brukt på dette kortet er fra Yvonne Creations og den finner du her, Syns denne typen dieser er sååå flotte, men av og til er dei litt "vanskelig" å bruke for kordan pynter en slike? Men konklusjonen min er; det enkle er ofte det beste!


Det enkleste hadde vært å hatt en diecut i en farge, men for å gjøre litt ut av den så gjorde eg en liten vri. Fargela et kvit ark med 3 Promarkere i blåtoner som "overlappa" hverandre. Resultatet er jammen ikkje så verst! Til slutt tok eg Stella Wink over diecuten for prikken over i'en.

God jul er stansa ut på samme måten som motivet. Denne diesen er fra Marianne Design og den heiter CR1417.

Så enkelt kan det gjøres! Har du noen triks for kjappe kort?


Klem Monica

2 kommentarer: