torsdag 11. august 2016

Gult er kult eller?

I dag vil eg vise dere et kort som eg har laga som inspirasjonsbidrag for Papirlosjen. Utfordringa vår heter Alt er lov og du finner den her. Fristen for innlevering er 4.sept kl 23.55, så du har god tid til å være med :-)

Eg har laga et kort i standard 15 x 15 cm i dag, basen har eg funne i fra kassen med påbegynte kort som eg står fast på... Det ligger noen kort i den kassen for å sei det sånn... Men no er det hvertfall ett kort mindre ;-)
Her har utfordringa mi vært å bruke farger som eg vanligvis ikkje bruker, gult og rødt sammen.

Det herlige digiet kommer fra Star Stampz og heiter My sweet sunflower.


 
 
Basen: Bazzill kraft kartong
Panel: Bazzil kvit kartong
Mønsterark: Ukjent
Motiv: My sweet sunflower fra Star Stampz
Blomster: WOC
Hjerteperler: Europris
Fargelagt: Promarkere
 
 
Klem Monica

 

4 kommentarer:

  1. Kansje vi skal byte eit par påbegynte kort :), har ein slik kasse eg og :). Kortet var kjempefint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den tanken eg vært inne på, delt ut halvferdige kort med utfordringa gjør det ferdig :-) Eg jobber jevnt og trutt med at få ned beholdningen, en god dag i dag boksen har fått redusert beholdninga med 3 :-)

      Slett