lørdag 5. november 2016

Metallutfordring

I dag blogger eg for Papirlosjen kor vi har en ny utfordring som heter Metall. Her står du fritt frem til å tolke det som du vil!

Jentene i DT-teamet er så heldige at vi blir sponsa av All dressed up med herlige motiver. Eg har brukt en digi som heter Festival Lily.

 
 

På dette kortet har eg brukt metalltape, som eg har brukt embossingfolder før eg har malt det med svart maling. Etter det så har eg tatt ulike farger med Inka Gold på her og der. Motivet er fargelagt med Promarkere og "sykanten" har eg brukt en dies fra Kort og Godt. Eg ville at det skulle glitre enda litt meir, så har tatt Glitterpulver i fargen Plantinium på. Motivet har 3D-puter for å komme litt høgre opp.

Då håper eg at du vil være med på utfordringa vår!

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar