tirsdag 1. november 2016

Lykkeliten

I dag har vi en ny utfordring hos Project life i Norge, kor du skal inspireres av et bilde.


Eg har valgt å lage ei side av eldstegullet på en av hans første aketurer og følelse med snø.
Lommen er fra Becky Higgins i design Z.
Eg har brukt en blanding av egenproduserte kort og ferdige. Usikker på hvor dei ferdige kommer fra siden disse er kjøpt på kjøpe/selge side på Facebook.



Eg jobber veldig med å pynte sidene, men det blir ikkje all verden ut av det. Men syns absolutt det gjorde seg med istappene på dette og det andre bilde. Ellers er det ulike dies eg har brukt på dei andre kortene.




Hadde ikkje så mye "på hjertet" denne gangen, så blei stikkordsform denne gangen.



Her er bilde vi skal bli inspirert av, eg syns bare bilde er såå flott! Eg klarer ikkje heilt å bestemme meg for om eg får sommer eller vinterfølelse med dette bilde. Det er fargen på bilen eg har blitt inspirert av.



 
Då håper eg at du blir med på utfordringa vår, lykke til :-)

Klem Monica





4 kommentarer:

  1. Så flott vinter PL side av skjønn Sander ♡ Og enig istappane passa jo heilt perfekt :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, vi pleie stort sett alltid være enig ;-)

      Slett
  2. Kjempeflott layout ♥
    Printar du ut bileta sjølv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Nei eg gjør det enkelt med printinga, bruka Eurofoto. Men neste gang må eg huske å ta bildene i str 10 x 15..

      Slett