lørdag 2. april 2016

Genial dies - endelig!

Det er vel ingen overraskelse for dei som kjenner meg at eksplosjonsbokser blir det laga en del av... Eg tørr rett og slett ikkje ta opptelling...

Eg syns disse boksene er heilt geniale som gaver, det er nesten så boksen er gave i seg sjøl. Malen til boksene har eg funnet hos Susanne. Ho lager jammen meg mange nydelige bokser!

Denne gangen så var det eldstemann som skulle i to bursdager, så årets gaver til klassekompiser blir nok slike bokser.





 
 
 
 



 
 



Som eg skreiv i headingen av blogginnlegget; genial dies. Det har alltid vært en utfordring kordan pengene skulle "festes" både på kort og eksplosjonsbokser. Men når eg såg disse diesene på fb-sida til Scrapomania var eg solgt! Såg for meg at disse var heilt geniale som "pengeholder". Diesen kommer fra Joy!

Såg ikkje får eg la inn bildene at eg mangler jo kartong og mønsterark på den øverste boksen... Jaja, mottakeren på 7år får vi håper er fornøyd uansett ;-)

Boksene blei laga i "rakettfart" denne gangen så "magebeltet" til mønsterark gikk i bosset får eg fikk skrevet det ned... Det blå arket kommer hvertfall fra Papirdesgin, det arket med fly/tog/biler på er kjøpt på Nille for ei god stund siden.

Det var dagens bokser :-)

Fortsatt fin lørdag!

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar