søndag 27. mars 2016

Martha i farta

Siden vi har hatt heimepåske i år, har eg fått kosa meg litt hver eneste dag med hobby! Kan ikkje sei noe anna enn at det har vært herlig :-)

Eg har en haug på mellom 40-50 uferdige kort liggende, denne påska eg har prøvd å gjøre litt med den... Har en egen evne til å begynne på et(?) kort, når eg har funne kartong og mønsterark så stopper det gjerne opp for det blei ikkje slik eg hadde tenkt verken med motiv eller pynt. Då blir kortet lagt i "venter haugen" og den hadde no vokst seg veldig stor. Drar kortene i haugen frem stadig vekk å ser i den for å sjå om eg ser løsninga på noken av dei. Som sagt bunken har blitt litt mindre denne påska, men det er enda nok å ta av...

Motivet er fra Deep Red og heiter Born to ride. Syns bare det er så herlig! Det er lenge siden eg har kjøpt det og første gang brukt på dette kortet... Lurte ei stund på hvilken dies eg skulle bruke, men plutselig såg eg heilt klart for meg at det måtte være vindusdiesen og deretter pyntes med "blomsterkasse" under. Har også pynta med noen sommerfugler i blomsterkassen og oppe i høgre hjørne. Til sommerfuglene har eg brukt en punch fra Martha Stewart.

Innsiden har eg brukt dies og stempel fra Kort og Godt.





Eg hadde i grunn store planer om å fargelegge motivet, men når eg fikk ideen om vindusdiesen så var jammen både motiv og vinduet limt sammen før eg fikk sukk for meg ;-) Men men, fornøyd likevel!

Nyt siste dagene av påska!

Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Stilig! Flott den blomsterkarmen. Kjenner meg igjen i det at kort ikkje alltid blir slik eg ser det for meg inni hodet mitt :) Av og til blir resultatet bedre enn eg hadde planlagt, og av og til blir dei liggande i ei korg og aldri vist fram.
    Liker stilen din, så legger meg til som følger av bloggen din.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord! Alltid hyggelig å høyre at noken liker det en lager :-)
    Masse nydelig på bloggen din, så følger eg og! Eska med småkort i var ikkje dum, spørs om eg ikkje må lage ei slik og ;-)

    SvarSlett