lørdag 12. mars 2016

Bryllups og konfirmasjonskort

DT-teamet til Papirlosjen har fått nydelige mønsterark og stempel sponsa fra Scrapomania. Eg fikk noen flotte mønsterark fra Kort og Godt i tillegg til et stempel fra Joy!

I dag vil eg vise kordan eg har brukt mønsterarkene....

Eg må ha en forkjærlighet for staffelikort, det er noe eg ofte lager. Denne gangen har eg laga to, et til bryllup og et til konfirmant.

En av mine utfordringer eller laster, er jo mønsterark... Eg tørr rett og slett ikkje tenke på kor mange mønsterark eg har liggende, men haugen (eller haugane) er enorm! Og hvem har ikkje opplevd at mønsterarket er så nydelig på begge sider at en nesten ikkje kan bruke det??

På bryllupskortet har eg brukt samme siden både på fremside og "skrivesida".

 
Teksten Kjærlighet og sommerfuglene er fra mønsterarket til Kort og Godt. Blomster er fra WOC. Diesen som er bak teksten kommer fra Prima, den blir nok en av mine favoritter fremover. Har delt den i to slik at den stikker utenfor på begge sider. Blomstrene har fått litt Stickles Star dust på seg. Sommerfuglene har fått halvperler på kroppen.
 
 
Neste staffelikort er til en konfirmant. Dette er veldig enkelt pynta, dieser fra Kort og Godt og sommerfuglene i høgre og venstre hjørne er embossa med hvitt glitter embossingpulver. På dette kortet har eg brukt både frem og -bakside på mønsterarket. Selve basen er i svart bazzill med kvite paneler.
 
 

 
Tusen takk til Cathrine og Scrapomania som sponser oss <3
 
Klem Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar