fredag 24. juli 2015

Bryllupsboks

Eg fikk for noken veker siden bestilling på "noe anna enn et kort" med plass til gave/penger. Har jo laga noen eksplosjonsbokser etter hvert, så det var mitt umiddelbare forslag. Vi ble raskt enige om en slik boks, fargen som skulle brukes i bryllupet var rosa og litt blonder ellers fikk eg ganske frie tøyler.

Basen for eksplosjonsboksen er kvit bazzill, mønsterark som er brukt på panel og som "hovedark" er begge fra Maja Design. Nydelig!

Utenpå boksen har eg pynta med serviett, blomster fra WOC, charms (ukjent) og hjerteperler fra Europris.



Nærbilde av blomster og charms.

 

Bilde viser boksen "utslått". To tekststempel fra Kort og Godt er brukt og så er navnet på brudeparet og giver på dei to siste skrivefeltene.


Inne i selve boksen er det laga ei kake, som er pynta med blonder og blomster. Blonden er eg usikker på kor kjem fra, men er hvertfall kjøpt på Bokuben i Førde. Blomstrene kommer fra WOC.
Som en ser av bildene, så kan kaka løftes av slik at det er mulig å legge gave i den nederste etasjen.







2 kommentarer:

  1. Den er nydeleg, og den kaka var utruleg fin.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det gikk med noen blomster, så spørs om det ikke snart blir ei handlerunde hos Inger Anne på blomster igjen :-)

    SvarSlett