torsdag 4. juni 2015

Guttekort

Vi har en fin tradisjon på jobb at vi gir gaver når kollega har rund dag, får baby eller gifter seg, altså store begiventer. Da samler vi inn penger og kjøper en gave fra alle på avdelingen.

Eg lager jo selvfølgelig kort, eg digger både bursdager og det å sette pris på menneskene på min vei. Denne gutten her, driver mye med musikk på fritida. Så tema for kortet falt raskt på musikk.



Selve basen på kortet er i grønn bazzill og kvit bazzill som panel. Mønsterarket har eg dessverre ikke navnet på men det kommer fra Panduro. Baksida på dette arket er brukt under bildet. Ellers er det grønne halvperler, stjerner i tre og gitar i tre. Denne har eg fargelagt litt med Promarker for å duse ned "trefargen". Bilde er av lærlingen som fylte 20år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar