onsdag 27. mai 2015

Konfirmasjonskort til jente

Denne våren har det blitt en del bestillinger på kort til konfirmanter, veldig kjekt!

Noen har hatt tema, bilder av konfirmanten, farger på kort osv som ønsker når eg har fått bestillinga. Eg syns det er veldig kjekt å få litt info om den som skal ha kortet, så en blir litt "kjent" med mottaker.

Kortet under så fikk eg bilde av jenta fra ho var liten og at interessene til jenta var fotball og dans. Fargen ville bestiller skulle være i "mørk" rosa. Panelet er kvit bazzill og møsterarket trur eg heter Stella Rose. Foruten om diesen så har eg pyntet med en ballerina og fotballcharms sammen med litt ulik blomster i både str og farge. Navnet og datoen for konfirmasjon er "klistermerker".


Innsida av kortet er enkelt siden bestiller ville ha pengelomme. Stempeltrykket er fra Papirdesign. Pengelomme er bygd opp med 3d tape og brukt en punch fra MS til å lage den øverste kanten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar