mandag 14. desember 2015

DT Papirlosjen luke 14

Heisann!

Dagene flyr og det er no bare 10 dager igjen til den store dagen, her i huset blir en oppdatert hver morgen kor mange dager det er igjen til den magiske dagen julafta <3

I dag skal eg vise dere et julekort som er litt utenom det vanlige, frykter at "Nissepolitiet" kan komme med en kommentar eller to... Selve kortbasen blir nok godkjent, men selve motivet som kommer fra SLS Lines er ikkje noe typisk julenisse på ;-)

Kortet er et shakerkort, har sett flere og flere som lager denne typen kort. Så dette har vært en av dei typen kort eg ville prøve. Kortbasen er laga i rød bazzill og panel i kvit bazzill. Mønsterarket kommer fra Kaboks med flotte krystaller på. Digi kommer fra SLS Lines og heiter Christmas Zombie. Det har eg fargelagt med Promarker. Ellers har eg brukt osteklut, trepynt, stjerner og istapp dies. Perlene som er inne i kortet kunne sikkert vært mindre, men no var det slike eg hadde...

 
 
 
 Ellers vil eg minne om utfordring som vi har, tema denne gangen er Jul/Vinter og du finner den her
Der har vi premie selvfølgelig i tillegg til at Losjejentene vil gi sin favoritt en RAK. Under ser du bilde av RAK'en som eg gir min favoritt av alle dei leverte bidragene.

 
 
 
Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar