onsdag 13. september 2017

Boxer og playstation!

Det går i rykk og napp med barnebursdager for tida og ofte kommer det noen stykker i slengen. I klassen til eldstemann så er dei i stor overtall av gutter, så det blir fort noen bursdager i løpet av året.

Denne gangen var det to gutter som skulle feire sammen, det er alltid vanskelig å vite hva en skal lage til gutta. Men i dette tilfellet så visst eg at ene gutten hadde en hund og den andre likte godt å spille playstation. Som DT hos Papirlosjen så har vi en flott sponsor, KreativeHenderdigis. Når eg skulle lage kortet til han med hunden var valget enkelt.


Dilla på rammekort fortsetter, så enkle men likevel så dekorative. Her har eg brukt digi 248 Boxer med brille og sløyfe
Den er fargelagt med Promarker. Ellers er det bare stjerner fra Wycinanka som er fargelagt med samme farge som hunden og sløya. Litt dilla på gull også, så navnet til bursdagsbarnet og gratulerer er stansa ut i gull foil.



 
Neste bursdagskort er også rammekort. Mønsterarket fra Kort og Godt er gult og eg digger det! Elsker stjerner, trudde ikkje eg var noen voldsomt tilhenger av gult men dette arket syns eg bare er sååå knall! Skulle gjerne hatt fleire av det...
Enkelt pyntet dette og, med en playstation kontroll fra Papirdesign og navn og Gratulerer i svart kartong.

 
 
Både giveren og mottakerne var fornøyde med kortet, så ingenting er bedre enn det :-)
 
(ingenting i "historien" over her forteller at kortene var ferdig sånn ca 2min før bursdagfeiringa starta. Heldigvis hadde vi kort vei :-D )
 
Klem Monica


4 kommentarer:

  1. Så flotte kort. Har du laget noen mal eller tutorial på slike rammekort?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Eg fant video som eg syns var enkel og grei, skal se om eg ikkje finner den igjen.

      Slett