søndag 7. oktober 2018

Gratulere!

Papirlosjen starta med ny utfordring 5.okt, så det er gjerne på tide å blogge bidraget mitt ;-)

Utfordringa i oktober er mer enn 1 brett, og eg har innom en heil bråte med ulike bretteteknikker før eg endelig klarte bestemme meg.

Kortet eg har laga er ganske enkelt, men det gjør seg veldig uansett type kort. Inspirasjonen til å lage denne typen kort fikk eg på Førdescrappen forrige helg.

Alle mønsterarkene kommer selvfølgelig fra sponsoren vår, som er Papirdesign. Diesen Gratulerer og stempelet Lev, Le & ha det gøy er også fra Papirdesign. Dies har eg kjøpt på Scrapomania som du finner her og stempelet her.
 


 

 
 
Det var alt for denne gang!
 
Klem Monica
 

3 kommentarer:

  1. knalltøft kort. Digger denne teknikken, men har berre sett den på "romantiske" og søte kort. Ditt var råstilig.
    Klem Anita

    SvarSlett