onsdag 27. mai 2015

Konfirmasjonskort til jente


Eg har vært så utrolig heldig å fått overta en masse av hobbyutstyr til en lokal butikk som ikke brukte dette lengre og som lurte på om eg ville overta utstyret mot at eg laga noke kort til dei. Syns jo dette var en kjempeide, så eg har laga opp en del kort i to omganger å gitt fra meg. Siden vi har vært inne i ei tid med konfirmasjoner så blei den siste "forsendelsen" mest konfirmasjonskort.

Nedover kommer bilder av konfirmasjonskort til jenter.

Det første rosa kortet har eg brukt rosa og kvit bazzill, mønsterarket var en rest eg hadde og ukjent. Stempelet med dama og Til konfirmanten er fra Kort og Godt.


Til dette kortet er det det lyse blå og kvit bazzill som er brukt. Mønsterarket er fra Facscraps. Stempeltrykket er fra Kort og Godt.

Dette kortet har eg brukt en lilla "dotbazzill" som base og kvit bazzill som panel. Mønsterarket meiner eg er fra Maja. Ellers er det en dies som eg ikke husker navnet på, men er veldig glad i denne. Stempelteksten er fra Papirdesign. Kvite roser og lys rosa blomst.

Lilla bazzill som base på kortet, sammen med kvit bazzill som panel. Dette mønsterarket mener eg også kommer fra Papirdesign. Ellers er det dies og samme stempeltrykk som på forrige kort. Har pynta med sommerfugl som komme fra en dies. Har brukt "dotbazzill" på sommerfugl som ellers er pynta med ei halvperle.

Siste kortet er basen i kraftkartong, møsnterarket er dessverre ukjent. På nytt en dies med stempeltrykk fra Kort og Godt. Halvperler på dette kortet også sammen med en sommerfugl som er klipt ut fra en anna mønsterark.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar