onsdag 27. mai 2015

Gaveeske med kort

En av tanteungene mine var konfirmant i år, då vil eg jo prøve å lage noe litt meir enn et vanlig kort. Dei får jo kort til bursdagen hvert år, så det er kjekt å kunne lage noe litt meir spesielt når en er konfirmant.

Eg måtte virkelig vri hjernen for å finne ut hva eg skulle lage, gaven var et gavekort så eg ville gjerne at den skulle være med i "kreasjonen". Så valget falt på ei eske med staffelikort + vanlig kort. Henger du med?

 Først lagde eg eska i den str eg ville ha den, så brukte et 12 x 12 ark til den, deretter staffelikortet og under der et vanlig kort som eg limte fast i staffelikortet.

Basen på kortene og eska er laga i Bazzill Typoon, med kvit bazzill som panel. Mønsterarkene er eg ikke heilt sikker på hvor dei kommer fra men lurer på om det er fra Papirdesign.

Stjernene på fremsida kommer fra en dies som eg mener kommer fra Marianne Design. Ellers er stempeltrykket Til Konfirmanten kommer fra Kort og Godt. Det andre stempeltrykket kommer fra North Star, syns det er kjempeflott. Tannhjulene er trykt ut fra en dies i samme fargen som basen på eske/kort.


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar