søndag 15. april 2018

Vrom vrom vol 2 ;-)

Eg er så heldig at vi på jobben har hatt lærlinger over mange år, en god del av disse har eg vært instruktør og faglig leder for. Dei siste årene har eg hatt andre oppgaver slik at det er andre som har hatt dette ansvaret.

Men det å følge lærlinger fra dei kommer og to år senere er ferdig utdanna fagarbeider er spesielt. Det gir så mye å se dei vokse, utvikle seg og blir flinke fagarbeidere. Antall lærlinger er eg komt ut av, men det er mange! Husker alle som en, noen får en ekstra stor plass i hjertet.

Fremsiden har eg tatt motorsykkel på i lag med dekkstriper og noen fastnøkler.

 
 
 
Har brukt følgende på kortet:
 
Base: Bazzill Raven
Panel: Bazzill white
Mønsterark: Studio Light (finner ikke magebeltet, husker ikkje navnet)
Dies: 174- Ovaler med søm fra Kort og Godt.
Stempel: Motor fra Staz og Studiolight nr 253
Pynt: halvperler i sølv
 
 
 
Klem Monica
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar