tirsdag 1. august 2017

Kvalitetstid

I dag har vi en ny utfordring hos PLiN kor vi har ett lekkert bilde som en skal bli inspirert av!


Eg har laga ei side fra en tur som meg og Sander hadde til ei strand i nærheten av der vi bur. Denne stranda brukte eg sjøl masse i barndommen så er kjekt å videreformidle tradisjoner. Så der har både eg og han funne mange skatter :-)




Pynta med "puffa" stjerner på noen av kortene. Tekstene Love og Always er klistermerke.



Ramme med fisker på er fra Wycinanka, spot on til bildet :-)



Everydag er fargelagt med Promarker for å ta opp igjen den røde tskjorta som han har på seg. Ellers har eg brukt washitape med livbøye på ene kortet, det passer jo ypperlig til bildene.

Bildet som vi bruker til inspirasjon er dette:

Eg blei inspirert av blåfargen og havet. Syns og at stemningen i bilde er ro og ettertanke og det syns eg også det er i mine bilder.


Klem Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar