onsdag 1. mars 2017

Historisk sus....

Da er det 1.mars og vi i PLiN er klar med ei ny utfordring :-) Denne gangen er det igjen et nydelig bilde som en skal inspireres av, herlige farger! Bilde finner du her


Eg har valgt å lage ei side med skikkelig historisk sus over seg. I forbindelse med seminar på jobben var vi 2 dager på Oscarsborg festning utenfor Drøbak. Vi hadde en flott omvisning av noen skikkelige dyktige omvisere/forteller, så det var krigshistorie non stop i ca 2timer. Er ikkje så veldig glad i "generell" historie, men alltid vært veldig interessert i 2.verdenskrig. Så for meg var dette heilt topp å få høre om hvordan kommandant Birger Eriksen og co klarte å sende krigsskipet Blücher fra Oscarsborg. Var en utrulig følelse å være og kjenne på det adrenalinet dei må ha hatt i kroppen under dette angrepet....



Utfordringa min når eg skulle bruke disse bildene, var at eg rett og slett ikkje klarte å pynte dei i "frykt" for å ødelegge bildene... Har enda ikkje heilt klart å "godta" at det ikkje er noe pynt, for vil gjerne ha med lit historie. Så mulig eg lager ei side eller to til som eg tar med flere bilder og skriver litt om historien. Men denne trur eg blir slik...
 

Det var dagens PL-side med litt historik sus over seg ;-)

Kom gjerne med en tilbakemelding om dere ser en måte å pynte den på!

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar