torsdag 5. januar 2017

Hverdagsgleder

I dag blogger eg for Papirlosjen kor vi har en ny utfordring som heter Bruk stensil. Utfordringa finner du her.


Dette er en super utfordring for meg, endelig har eg fått laga en LO som eg har tenkt på lenge. Hatt lyst ei god stund på å laga noen, men det har blitt utsatt... En anna bonus er at eg har fått brukt litt av andre ting "på vent" og :-D







 
 



På LO'en har eg brukt et herlig bilde av lillesnupp som sitter i sandkassen å koser seg.
Eg har brukt stensil fra Prima og smørt på med kvit mousse. Ellers har eg tatt ulike mønsterark bak bilde og pynta med en god del blomster.
Ordene Fantastisk og Hverdagsglede og hjertene er fra vår sponsor Wycinanka, mens dei rosa "snurreblomstene" er fra Kort og Godt. Heilt til slutt har eg "spletta" litt kvit maling her og der.


Mønsterark: Prima, Maja Design, Papirgleder.
Base til bilde: Kvit bazzill
Blomster: Kort og Godt, Prima, WOC
Dies: Ukjent
Pynt: "trepynt" fra Wycinanka
Stensil: Prima
Annet: kvit akrylmousse fra Marabu.




Håper eg har gitt deg litt inspirasjon til å delta i utfordringa vår :-)


Klem Monica





6 kommentarer:

  1. Har tittet litt i bloggen din.
    Du lager masse forskjellig og utrolig masse fint.
    LO-er, PL-sider og kort. Ja du er innom det meste.
    Ønsker deg en fin onsdag. Klem Heidi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjekke ord :-) Riktig god helg til deg! Klem

      Slett
  2. Så flott Monica! Virkelig mykje flott inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Wow, dette var berre rålækkert. Og litt utenfor din komfortsone vil eg tru. Aplaus. Aplaus.
    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg! Aboslutt utenfor komfortsona, eg tenkte på deg for kver blomst eg tok på :-) Eg kunne tatt på fleire, men klarte å stoppe. Syns det var veldig kjekt med lo, så eg har fleire på gang i topplokket. God helg :-) Klem

      Slett