fredag 1. januar 2016

DT hos Papirplaneten

Godt nyttår folkens!

Då skriver vi 2016 og et nytt år med nye spennende muligheter står for tur <3
I starten av desember fikk en den glade meldinga fra Gry i Papirplaneten at eg har blitt DT-medlem sammen med en gjeng superkreative damer. For meg har 2015 vært en heilt supert hobbyår! Eg har fått laga mange kort, mottatt en god del bestillinger, blitt medlem i to fantastiske DT-team, vært med å arrangere Førdescrappen og ikkje minst mange Bokubentreff sammen med en gjeng herlige damer.

Men over til Papirplaneten, vi dag kjører vi i gang ny utfordring som heiter Blått og hvitt.
Til denne utfordringa så har eg valgt å lage et kort i vanlig format 15 x 15.

 
 
 
Eg har brukt følgende materiell til kortet:
 
Kortbase: Bazzill Typhoon
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Maja Design Prestkragar
Dies under motivet: Spellbinders Nestabilities Floral Oval
Blomster: Store blå ukjent, Storyteller, kvit rose utkjent og blå knopp er Kort og Godt.
Hjerteperler: Europris
Stempel: Fru Lättja fra Bildmålarna
Dette finne du forresten hos Papirplaneten her.
 
Motivet er fargelagt med Promarker. Tar tatt litt Wink of Stella på blomstrane. Rundt motivet har eg tatt ei smal stripe med Stickles Stardust
 
Då håper eg at du blir med på utfordringa vår!
 
Klem DT Monica
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar