lørdag 5. mai 2018

Lykkeliten

I dag er det ny utfordring hos Papirlosjen som heter Baby/barn. Eg må jo sei sjøl at eg tenker noe sukkersøtt når eg hvertfall tenker på baby. Men denne gangen har for meg et litt utradisjonelt babykort.

Nemlig leika meg med brusho som eg kjøpte her for noen uker siden, etter å ha sett på det lenge. Så til slutt måtte eg bare ;-)

Månedens sponsor hos oss er Kort og Godt. Bare digger at det er norske forhandlere/designere slik at vi får dies bla med norsk tekst. Glitterarket som er brukt, glitrer virkelig - digg!

 
Brukt følgende til kortet:

Base: Kraft kartong
Medium: Brusho
Dies: Lykkeliten fra Kort og Godt.
Glitterark: Kort og Godt.
Pynt: Halvperler fra Kort og Godt.
 
 
Det var alt fra meg i dag.


Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar