mandag 16. april 2018

3 x 3 hurra

Lørdag var eldstemann invitert i trippelbursdag til klassekompiser, då var det bare å svinge seg rundt å lage kort. Eg har tenkt meir enn en gang at eg skulle lage opp noen å ha liggende til kommende bursdager, men det har no ikkje skjedd enda ;-) Men en vakker dag, klarer eg det kanskje!

Tidligere så var eg hekta på staffelikort om eg måtte lage noe som skulle gå raskt unna. Men no sverger eg nesten til rammekort. Det er enkelt, trengs ikkje all verden med pynt og en kan lage skrivefelt på baksida.

Første rammekortet var til en fotballgutt, enkelt pynta med navnet til bursdagsbarnet, fotballspillere, 9 tallet for 9 år.  Passa jo bare at det var fotballbaner på innsiden og at dei to spillerene kjempa om ballen.



Neste kort brukt eg stempel og tilhørende dies fra Kort og Godt. Tenkte at motivet passa bra, siden dei venter på å få henta heim en hund.


Siste kortet er med en playstation kontroller og navnet til gutten.


Det var alt for meg i dag! God veke til dere :-)



Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar