fredag 14. juli 2017

Lapras!

Med barn i hus er det stadig vekk bursdager som skal feires, eg har jo alltid store planer om at eg skal lage opp noen kort slik at eg har liggende når eg bursdagsinvitasjon kommer ett par dager før dagen skal feires. Det har hengt i en tynn tråd flere ganger om eg har klart å bli ferdig med kortet til bursdagen, men har enda til gode å måtte gå i bursdag uten kort! Ja du leste rett, har eg ikkje tid til å lage kort, så blir det bursdag uten kort med bare gave. Kort kjøper eg ikkje....

Kortet eg viser i dag, er av sorten som lages på 1-2-3! Men ideen satt jammen langt inne... Gutten er veldig gira på Pokemon og favoritten er Lapras, så gjorde det enkelt med et motiv av Lapras funnet på nettet. Siden dette skulle gå unna i en fei, då er staffelikort heilt supert. Det er ikkje mange sidene som skal pyntes.

Fremsida har eg rett og slett motivet være i sentrum sammen med årstallet til gutten.

 


Innside/skrivefelt er pyntet med noen dieser fra Magnolia på skrivefeltet.

 
Brukt følgende til kortet:
 
Base: Bazzill Typhon
Panel: Bazzill kraft
Mønsterark: Maja Design
Dies: Magnolia og 8-tallet meiner eg er fra Nellie Snellen.
 
 
 
Klem Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar