søndag 19. februar 2017

I'm in love....

Ja I'm in love....

Innen denne hobbyen så kan en jammen får både hjertebank og anna av alt det lekre som finst! Denne gangen så fikk eg hjertebank av det nydeligste kortkitet fra Scrapomania! DT-teamet til Papirlosjen er så heldige at vi blir sponsa med kortkit som du finner her. Der kan du velge å bestille enkle kit, eller abonnere med 3, 6 eller 12 mnd. Eg har prøvd både kort og PL-kitene, eg kan trygt anbefale begge deler!

Det første eg vil vise dere er en LO av to som eg er In love With.... Mine håpefulle som eg har klart å fanga med kamera i et utrulig flott øyeblikk. Den gule fuglen har eg klipt ut fra utklippsarket som var med. Ellers har eg lagt et panel bak bilde sammen med osteklut. Bilde har eg tatt 3D puter under (dette var ikkje med i kitet). Teksten som er til høyre for bilde har eg også klipt i strimler fra utklippsarket. Teksten i oppe i venstre hjørnet kommer fra samme utklippsark. Mønsterarket er så utrulig flott i seg selv, at det nesten ikkje trenger noe pynt.


Detaljbilde av pynten i venstre hjørne, syns det blei flott med hjertet inne i ramma. Klipt ut en liten sommerfugl fra panelarket å lim på ramma.


 
Neste prosjektet er denne eska, kantdiesen som eg har brukt her var ikkje med i kitet. Men syns den var utrulig flott og passe ypperlig til kitet. Enkelt pynta da dies og ark rett og slett gjør susen.

 
 Baksiden på eska har en fin tekst som er klipt fra utklippsark.
 
Så kommer det første kortet... Standard størrelse på kortet, 15 x 15. Motivet på kortet er fra utklippsarket som var med i kitet. Ellers pynta med osteklut, ramme, sommerfugl i tre og band.
 
Siste kortet eg har laga er et minikort i 10 x 10cm. Malen på dette kortet fant eg i Ett Trykk nr 5/2016.
 
Dette motivet er også fra utklippsarket, pynta med osteklut, blomster og hjerte. Rundt motivet har eg ei ramme i bazzill Natural.
 
 
Innside på kortet er tatt fra et mønsterark som hadde 4 stk mønsterark i miniformat på 12 x 12arket. Teksten på venstre side er fra utklippsark. Skrivefeltet er i bunn og uten pynt.
 

 
Her er innholdet i kortkitet, myyyye lekkert!

Diesen eg brukte utenom kitet er denne lekkerbisken fra Marianne Design.

 
Kanskje du fikk lyst å prøve et kit fra Scrapomania? Har du lyst, har du lov :-D
 
Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar