søndag 18. desember 2016

Luke 18 hos Papirlosjen

4.søndag i advent og det er få dager igjen til den magiske dagen.... Eg har beholdt barnet i meg enda :-D Elsker pakker, gleden og spenninga med å se hva som er under papiret. Er det bare meg som er sånn?? Dei fleste voksne eg kjenner kommer med "å nei det er maten og kosen eg gleder meg til".
For å sei det sånn, eg har julekalender fra Scrapomania og noen dager så er eg våken til over midnatt for å åpne en ny gave. Det er vel heilt innafor, det er jo ny dag?? :-D :-D

Men i dag så åpner eg luke 18 hos Papirlosjen, eg har laga et staffelikort.

 


Har brukt følgende:

Base: Bazzill pomegrante
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Maja Design
Dies: Spellbinders
Motiv: Digi44
Pynt: Stickles, rutete band og kvite halvperler.

Då gjenstår det å ønske dere ei fantastisk jul, med masse flott under treet :-D

Stor klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar