lørdag 31. desember 2016

Lykken er en julekalender fra Scrapomania


Er du som meg, at du gjerne har lyst på en julekalender med scrappeting?
Men samtidig som du har lyst på en, så er du skeptisk med tanke på hva som kan være i en slik kalender... Du vurdere verdien og tenker hmm kor mye kan det bli i hver pakke? Er det min stil det som kommer? Er det mye eg ikkje liker? Så blir det til at det ikkje blir noen julekalender det året... Så tenker eg, neste år då skal det bli kalender, evt så kan ei scrappevenninne få et beløp å handle julekalender til meg for... Ho kjenner meg, veit hva eg liker, hva eg har/ikkje har osv...

Men i år, så tok eg regelrett sats! Bestemte meg på 5sekund, yes det blir kalender. Det var ikkje mange dagene før 1.des, så var spent på om den kom i tide! Det gjorde den selvfølgelig... Valget falt på Scrapomania! Eg har handla en del der, vært på treff hos dei og hatt en del kontakt med Cathrine så eg følte meg sikker på at det skulle bli bra...

Om du er som meg, så lurer du sikkert på hva er det som er i en kalender. Så eg tar meg den friheten å viser deg bilde over alt innholdet som du risikere" å få i hus ;-)
NB! Eg bad Cathrine å legge i litt ekstra ting utfra hva ho veit eg liker, har kjøpt tidligere. Så den er ikkje heilt identisk med årets julekalender.


Alle gavene var pakka i gråpapirposer med en flott snøkrystall og merket med tall. Julafta var ekstra flott med diecuten fra KG med tallet 24.


 
 
 




















 
 
Eg klarer ikkje å huske hvilke som hva dei ulike dagene, men noen dager var det en ting i posen og andre dager var det flere.
 
Alt i alt, så er eg rett og slett KJEMPEFORNØYD  og kommer garantert til å bestille for 2017 og! Skal eg plukke ut en favoritt blant alt her, så trur eg valget faller på PL-kortene i svart, gull og kvit samt pynten til. Nydelig <3
 
Ha en festlig nyttårsafta!
 
Klem Monica



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar