lørdag 20. august 2016

Kreative hender - Ship o' hoi!


Det har jo som kjent ikkje vært det beste sommerværet på Vestlandet denne sommeren, men innevær betyr hobbytid :-) Så det har blitt litt produsert i løpet av dei ukene vi va heime i ferien, ikkje så gale at det ikkje er godt for noe :-D

I dag blogger eg igjen for Kreative hender med et maritimt kort. Her har eg prøvd med på en ny bretteteknikk, som eg fant i Ett Trykk nr 3/2016. Kjem nok til å bruke denne til fleire kort.





 
 
 
 


 
Har brukt følgende:
Base: Bazzill Tyhpoon
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Ulike Maya Design ark
Dies: Marianne Design, den på baksida er eg ikkje sikker på.
Digi: Digi 209
Punch: Ukjent
 
Håpe eg kan ha inspirert deg til å prøve noe nytt!
 
Klem Monica
 
 
 



4 kommentarer:

  1. Så mange flotte dies du har brukt på dette maritime kortet. Stilig med dei ankera på toppen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kjekt å lage maritime kort, så det blir ofte "må ha" alt som er maritimt. Litt rart siden eg liker meg best på land :-)

      Slett
  2. Lekkert maritimt kort dette var :-)

    SvarSlett