onsdag 20. april 2016

Jentetur!


Siden eg er med i DT-teamet til Papirlosjen så er en av sponsorene våre den flotte butikken Scrapomania! Det er den butikken med lynrask service og Cathrine er virkelig behjelpelig med det meste. Det som ikkje er i butikken skaffer ho!

Eg har fått et PL-kit denne gangen å kose meg med, kjekt å lage noe anna enn bare kort. Merker at siden eg ikkje er særlig dreven i "faget", bruker eg veeeldig lang tid på ei side. Har litt problemer med å velge passende bilder til kortene i tilegg til pynting. Det er lite pynt på sidene eg har laga til no, så må nok øve enda meir for å slippe meg laus... Og ikkje minst redigering av bilder... host host...

Men uansett, eg koser meg glugg når eg holder på med PL. Det var jo slik det starta med denne hobbyen for mange mange år siden, sette bilder i album og pynte.


 
 
 
 
 
 
 Som dere ser er PL-sidene enkel i stilen, men føler at bildene taler for seg sjøl sammen med det som er brukt av pynt. Sidene omhandler jenteturen som meg og Annelen med bloggen annelenshjorne.blogspot.no hadde til Oslo. Denne gangen valgte vi å være skikkelige turister, det blei Vigelandsparken, Aker Brygge, shopping, god mat og drikke. Høydepunktet for turen var konserten med selveste Metallica på Valle Hovin, endelig kan eg "sjekke ut" den fra ønskelista!


Kanskje du blei frista til å prøve PL? Veldig kjekt og en enkel måte å få tatt vare på gode minner :-)

Siden eg no først er i gang med PL, så er eg ikke verre på den enn at eg blir med på utfordringa til Project Life Norge i deres 2.års dag! Der blei eg inspirert av ordet til Elisabeth som er Omsorgsfull. Bestesnuppa Annelen, er en av dei mest omsorgsfulle eg kjenner! Det er vel ikkje uten grunn ho jobber som sjukepleier... Ellers syns eg jo at selve bildene fra Vigelandsparken ose omsorg. Bortsett fra Sinnataggen då ;-)



http://projectlifeinorge.blogspot.no/2016/03/2-ar.html


Klem Monica





6 kommentarer:

  1. Nåå himmel og hav no blei eg jo heilt rørt her eg set... Flotte PL sider av ein fantastisk flott tur snuppa :) Mange gode minner frå den turen :) Klem

    SvarSlett
  2. Så fin sida du skapat och som fångar upp färgerna i inspirationssidan. Jag gillar att du återkommer på flera ställen med dina svarta bokstäver så man kan läsa om sevärdheterna. Tack för att du deltar i 2-årsjubileet för Project Life i Norge! / DT-Gunilla

    SvarSlett
  3. Fin och stilren sida. Tack för att du är med och tävlar i jubileumsutfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  4. flotte side og herlige bilder. syns det var akkurat passe likt med pynt. takk for at du deltar hos PLIN. DT Graciela

    SvarSlett
  5. Nydelig side :) Kjekt at du koser deg med det :) Det gjør jeg også!

    SvarSlett
  6. Så Nydelig flott pl-side. Flotte duse farger. Tusen takk for at du deltar i Project life Norge sin 2 års utfordring. Klem DT-Elisabeth :-)

    SvarSlett