torsdag 9. august 2018

Love

Åhh det skjer ikkje mye på bloggen om dagene... Eller hobby generelt... Ferien er over og hverdagen med jobb og barnehage er begynt igjen, full rulle blir det når skulen begynner også.

Men uansett, eg har fått kosa meg med en tag som inspirasjon til utfordringa Alt er lov hos Papirlosjen. Det har ikkje blitt laga så mye kort den siste tida, men det kommer seg vel når skulen starer og bursdagene skal feires ;-)

Uansett, denne gangen har eg laga en tag. Tag'en har eg hatt ei god stund, kjøpt fra en eller anna butikk i størrelse 10.

Eg har utfordra meg sjøl her med å bruke ting som er innkjøpt (for lenge siden), men knapt brukt... Noen som kjenner seg igjen?




Har brukt følgende:

Base: Kraftkartong i str 10.
Medium: Distress Grit-Paste, Distress Crayons og kvit spray til splætting.
Stensil: Prima
Dies: Sizziz 661206
Blomster: I am roses
Pynt: Doily, halvperler, sommerfugler fra mønsterark, sommerfugl punchet ut fra ark og exopy sirkel over.


                                                                Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Det er ein nydelig tag, og bakrunnen er knallfin.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-) Veldig kjekt å lage og, skulle gjort meir av denne typen prosjekter! Klem

    SvarSlett