søndag 22. januar 2017

Oss to

Eg er virkelig komt i siget når det gjelder LO eller PL-sider, begynner snart å bli "rusten" når det gjelder å lage kort :-D

Men eg får smi mens jernet er varmt så dei seiast!

Denne gangen er det en LO av meg og eldste gullet, bildet er tatt fra sommeren 2016 når vi var på Tenerife og fikk kjenne litt på sol og varme.

Utfordringa til Papirlosjen er i januar Bruk stensil og eg har jo endelig funne ut at det er kjempegøy! Eg fant vel i grunnen det ut når eg var på kurs med Yasmin på Førdescrappen men det har vært full fart så ikkje blitt øva noe meir på før no...

Verdens beste har eg farga med Distress ink med fargen Fired brick

 

Rødt perleband forma som et hjerte
 
 
Her har eg brukt 3 ulike washitape
 
 
Washitape, epoxy sticker og "trepynt". 
 
 
 
Har brukt følgende på LO:
 
Mønsterark: Studio Light er hovedarket ellers er det ulike resteark som er brukt bak bilde. Det med stjerner på er fra Maja Design. Resten husker eg ikkje.
Stensil: TCW
Medium: Grå akryl mousse
5 ulike washitape
Rødt perleband
"Trepynt" verdens beste: Wycinanka
 Epoxy stickers fra Scrapomania
 
 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar