tirsdag 15. november 2016

Å jul med din glede

I dag viser eg et inspirasjonsbidrag for Hjerteboden i forhold til utfordringa vår som er Jul, jul, jul så her er det bare å slenge seg med! Ser det allerede flommer over av julekort, gaver, til og fra lapper og mange andre julerelaterte ting på blogger og facebook grupper, så bare levere inn til utfordringa vi har plass til mange :-)


Eg for min del er enda ikkje komt i den heilt store julemodusen, men den kommer vel snikende snart håper eg... Har ulike prosjekter som skal være klar før jul, gaver til lærere, sfo og barnehagedamene. Disse fortjener en ekstra oppmerksomhet, som året gjennom gjør en super jobb med mine små håpefulle.


Men eg har no fått begynt på mitt første julekort, veldig glad i jula egentlig så er alltid koselig å lage "juleting" selv om eg ikkje er i julemodus.





Har brukt følgende:

Panel: Bazzill kvit
Dies: Spelbinders
Blomster: Rose, WOC og Julestjerner fra Papirdesign
Perler: Røde


Håper du har fått litt inspirasjon til å lage et julekort. Det er hvertfall masse fint hos Hjerteboden


Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Flott kort. Eg har heile serien "Home for holidays" liggende, så håper å snart komme i gang med julekorta for fult :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Åhh så heldig som har heile serien, virkelige nydelige ark. Eg har en del liggende i juleark haugen, så eg må snart komme i gang med resten av prosjektene eg har planer om.

    SvarSlett