torsdag 30. juni 2016

Maritimt

I dag har eg et inspirasjonsbidrag for Papirlosjen i forhold til utfordringa vår som er Maritimt. Du kan lage ka du vil, bare det er maritimt. Det er bare å være med, utfordringa går noen dag, frem til 4.juli kl 23.59.

Mitt bidrag i dag er et LO som eg laga for leeenge siden. Den er vel av det meget enkle slaget, då det kun er mønsterark, bilde, thickers, en charms og redningsbøye i papir.
Men eg syns at både ark og bilde var så fine i seg sjøl at det ikkje trengtes noe meir.

Eg har også laga et kort i maritim stil. Når eg såg ko-øyet første gang så var det en dies eg bare MÅTTE ha (som med mange andre... kremt). Har mange planer for ko-øye diesen, så det kommer nok meir fremover :-) Utfordra meg sjøl på dette kortet med å lage i et anna format enn standard 15 x 15, faktisk første gang eg har brukt dies til å lage forma på kortet.

Basen på kortet er laga i bazzill kraftkartong. Diesen er fra Marianne Design, måse diesen er eg usikker på. Dei små fiskane inne i "shakerområdet" har eg kutta ut med en dies fra Marianne Design. Selve mønsterarket har eg kasta vekk "magebeltet" på...




Ha en fortsatt fin sommer :-)

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar