lørdag 5. mars 2016

DT Papirlosjen - vår i luften

I dag "sparker" Papirlosjen i gang en ny utfordring som vi denne gangen kaller - Vår i luften!

Det er så godt å tenke på at vi no går mot lysere tider! Våren her ei herlig tid når det spirer og gror i tillegg til fuglekvitter.

Vår i luften så tenker eg automatisk på påske, det er liksom i påsketider at våren begynner. Så denne gangen har eg laga en gavepose med gamle Pion ark. Når disse arkene kom, så kjøpte eg noke ekstra så eg hadde, for disse var bare heilt nydelige!

I DT-teamet her vi så heldige at vi denne mnd har to sponsorer, All dressed up og Wycinanka.
Digien fra All dressed up heiter Springtime.



 
 
Digien har eg fargelagt med Promarker, ellers blei det lite pynt. 4 gule roser og "trepynt" som eg har tatt Shabby white embossing enamel på, kvite halvperler og så va posen ferdig. Baksiden har eg gjort veldig enkel med å stanse ut God Påske, huske dessverre ikkje navnet på alfabetet. Det er litt stort, men passer ypperlig til gaveposer eller LO.
 
 
Det var mitt bidrag denne gangen, utfordringa vår finner du her
 
 
Klem Monica


2 kommentarer:

  1. Likte veldig godt måten du har pynta på. Nydelig pose.
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Eg hadde jo så store planer om at det skulle være masse blomster som pynt, men slik gikk det ikkje ;-)
    Klem

    SvarSlett