torsdag 5. november 2015

Ny utfordring hos Papirlosjen

Hei igjen!

Novmber er her, og vi i Papirlosjen har en ny utfordring! Denne gangen er det maskulint som er utfordringa.

Til denne "utfordringinspirasjon" så har eg laga et enkelt herrekort.

Kortbasen er laga i svart bazill, panel som kraftkartong og til slutt er det bare et råkult mønsterark! Bare digger sånne mønsterark, trenger ikkje å gjør så mykje med dei.
Diesen som er brukt kommer fra Tim Holtz, dette er en dies som eg ikkje syns var noke å sjå på når den kom ut på markedet... men så såg eg den plutselig i hobbybutikken i Førde og då måtte eg bare slå til :-) Enda bedre var det jo at den var på tilbud når eg plutselig fatta interesse for den ;-)
Ellers har eg stempla Gratulere med dagen, meiner det er fra ei plate fra Kort og Godt.


 
 
Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar